Scrisoare de intentie :)

Cateva cuvinte despre mine…

În adolescenţă am început să am impresia că lipseşte ceva din această lume, că este mai puţin decât simţeam că ar trebui să fie şi că ea devine din ce în ce mai gri şi lipsită de viaţă. În facultate am descoperit artele marţiale şi implicaţiile lor spirituale şi astfel am descoperit ce-mi lipsea din această lume… acea parte a realităţii pe care sufletul meu o cunoştea şi tânjea după ea dar pe care stăpânii acestei lumi s-au străduit din răsputeri şi au reuşit să ne-o ascundă! Astfel mi-am început căutările spirituale şi o lume ‘nouă’ s-a deschis în faţa mea…

Am încercat multe învăţături şi tehnici, de la diverşi maeştrii, dar de fiecare dată intuiţia îmi scotea în evidenţă lipsuri şi distorsiuni. Nu mă puteam alinia în totalitate iar busola mea interioară îmi indica ‘altă’ direcţie încă neidentificată. Deşi părea că acumulam cunoaştere în realitate întrebările şi enigmele sporeau mai mult decât certitudinile.

După mai bine de 10 ani de căutări, în 2012, am descoperit acest filon de învăţătură: Materialele Gardienilor, pe fundalul unor nemulţumiri şi dezamăgiri profunde vis-à-vis de distorsiunile sădite în toate învăţăturile pe care le întâlnisem până atunci. Aveam o sete de Adevăr sporită probabil de vălul de minciuni aruncat peste ochii mei… M-am rugat să primesc Adevărul … şi mi s-a dat!

Aceste învăţături mi-au răspuns la toate întrebările pe care le aveam în acel moment şi au lămurit toate enigmele pe care le întâlnisem dea lungul căutărilor. Evident acum am alte întrebări 😉 dar Materialele Gardienilor sunt atât de vaste şi mai am mult de studiu!

Sunt sigur că majoritatea aţi incercat mai multe direcţii spirituale pentru a găsi una în care să vă simţiţi acasă, dar v-aţi regăsit în totalitate in vre-una? Aţi primit răspuns la toate întrebările? Materialele Gardienilor se adresează în primul rând celor care nu s-au regăsit până acum în totalitate în nici o învăţătură… în al doilea rând celor care s-au identificat cu o cale şi au curajul să-şi pună la încercare convingerile ;)… şi bineînţeles oricui simte cât de puţină curiozitatea şi interes pentru a cunoaşte tainele Vieţii şi ale Creaţiei.

Şi mai ales este pentru cei care caută cu sinceritate Adevărul!… cei curajoşi care indiferent câte ‘cărţi’ trebuie să arunce la coş şi la ce investiţie de timp şi energie trebuie să renunţe o vor face continuu până vor găsi Adevărul!

Nu intenţionez să adun discipoli sau să devin vre-un guru. Îmi doresc doar să vă introduc în aceste materiale. Sunt un simplu mesager… important este Mesajul! Această cunoaştere nu îmi aparţine, doar o procesez şi o traduc … de fapt ea este un drept prin naştere primit de la Sursă, un drept de care am fost privaţi în mod abuziv…

Împărtăşesc cu voi această cunoaştere pentru că sunt convins de valoarea ei şi pentru că putem lua deciziile corecte şi cele mai benefice nouă DOAR fiind informaţi! De aceea vă rog să fiţi sinceri cu voi înşivă când parcurgeţi postările… vedeţi dacă rezonează cu Adevărul vostru cel mai profund, iar daca răspunsul este DA vă încurajez să studiaţi pe cont propriu şi să vă formaţi propriile păreri!

Călătorie placută!

Leave a Reply

